نوعروس

نوعروس جامع ترین مجموعه رسانه های ایرانی در مقوله عروسی است

نوعروس

نوعروس جامع ترین مجموعه رسانه های ایرانی در مقوله عروسی است

عکس عروس

این 50 عکس عروس را حتما ببینید

در گالری عکس شما جای هیچ عکسی خالی نخواهد بود ، وقتی که این لیست از مهم ترین عکس های عروسی را تهیه کنید و به عکاس مراسم تان بدهید.سالها بعد خاطره عکس های عروسی از هر چیز دیگر برایتان شیرین تر است.

عکس عروس


از خودتون سلفی بگیرید . برای داشتن خاطره انگیز ترین عکس عروس علاوه بر عکس های عکاس مراسم و دوستان میتوانید از خودتان سلفی بگیرید.


عکس لباس عروس


مطمئناً شما چند صد عکس از خودتان در لباس عروس خواهید داشت، اما باز هم یادآوری لحظه ای که لباس خود را برای اولین بار دیدید و تصور کردید که این لباس زیبا، همانی است که در همیشه در رؤیایتان بوده، خالی از لطف نیست. پس از لباس عروس آویخته یک عکس بگیرید تا این حس را جاودانه کنید و برای همیشه عکس لباس عروستان را ببینید.


عکس عروسی


بعد از جاری شدن خطبه عقد و زمانیکه با آقای داماد زن و شوهر اعلام میشوید، عکس بگیرید! این عکس دو نفره همان عکس عروسی است . هر چه قدر بیشتر مدل عکس دیده باشید و تمرین کرده باشید میتوانید عکس عروسی بهتری بگیرید .


عکس ماشین عروس


عکس ماشین عروس در مجموعه سایر عکس ها خیلی دیدنی است و یکی از مهم ترین دغدغه های داماد در روز عروسی است، میتوانید از دوستان داماد بخواهید که عکس ماشین عروس را فراموش نکند


عکس مدل موی عروس


از همه چیز عکس های واضح و زیبا بگیرد، از جزئیات آرایش و مدل موی عروس ، صورت، تاج و آرایش تا سرویس طلا و زیور آلات عروس؛ به این ترتیب دقت و سلیقه ای را که برای انتخاب تک تک جزئیات مراسم به خرج داده اید را در خاطرات باشکوهتان ثبت می کنید .


عکس دسته گل عروس


مطمئناً عکس گرفتن از دسته گل ها را فراموش نخواهید کرد، عکس دسته گل عروس را بعداً برای تعریف داستان روز عروسی نیز لازم دارید.


عکس کیک عروسی


انتخاب کیک عروسی شما، به اندازه دسته گل و سفره عقد برایتان مهم بوده است، پس به عکاس بگویید از آن عکس بگیرد تا زیبایی و خاص بودن آن را پس آن که خورده شد، همیشه به خاطر داشته باشید.


 
عکس های آماده شدن

برای مراسم ازدواج به اندازه عکس های اصلی مراسم خاطره انگیز هستند، عکس های شاد پیش از مراسم، عکس عروس پیش از آرایش، در حال آرایش صورت و موی عروس و هم چنین آماده شدن ساقدوش های عروس. البته طرف دیگر مراسم را نیز فراموش نکنید، عکس داماد با ساقدوش ها، در حال آماده شدن و بستن کراوات داماد و ... نیز بسیار با ارزش هستند


عکس کیک عروسی

انتخاب کیک عروسی شما، به اندازه دسته گل و سفره عقد برایتان مهم بوده است، پس به عکاس بگویید از آن عکس بگیرد تا زیبایی و خاص بودن آن را پس آن که خورده شد، همیشه به خاطر داشته باشید.
حلقه ازدواج

شما دو تا عکس لازم دارید، یک عکس از شما با حلقه ازدواج در دست و زمینه لباس عروسی که به تن دارید و یک عکس دیگر از دو حلقه ازدواج، که نشان دهنده پیوند شماست، البته حالت کلاسیک این عکس حلقه ها در دستان عروس و داماد است.

کارت عروسی

عروس و داماد معمولاً عکس گرفتن از کارت عروسی را فراموش می کنند چون کارت عروسی مانند دسته گل عروس و کیک عروسی بخشی از جزئیات روز عروسی نیست و آماده کردن و فرستادن کارت عروسی کاری است که شما چند هفته قبل انجام داده اید. پس خوب است از یکی از ساقدوش ها بخواهید که کارت عروس را به همراه بیاورد تا بتوانید به موقع و با ایده های عالی از آن عکس بگیرید. در این آلبوم چندین عکس زیبا و جدید از کارت عروسی را خواهید یافت.

جزئیات لباس داماد

شما برای انتخاب جزئیات مورد نیاز داماد نیز به همان اندازه وقت گذاشته اید، پس یادتان باشد که در یک شات زیبا این عشق و احساس را نشان دهید.


گل داماد

داماد این گل کوچک را در جواب دسته گل عروس در جیب کت خود گذاشته است، پس شایسته است یک عکس زیبا از آن داشته باشید.


اولین دیدار عروس و داماد


اولین لحظه ای که داماد ملکه رؤیاهایش را می بیند را ثبت کنید، این لحظه بدون شک یکی از زیباترین لحظات روز عروسی شماست.

اولین دیدار عروس با پدر و مادرش

پدر و مادر عروس، سال ها دختر دلبندشان را با امید و آرزو برای ورود به زندگی جدیدش آماده کرده اند. اولین لحظه ای که پدر و مادر عروس دختر زیبایشان را در لباس عروس می بینند، لحطه زیبا و خاطره انگیزی است.


عکس عروس و داماد با ساقدوش ها


پیش از شروع مراسم، به همراه ساقدوش های عروس و داماد چند دقیقه ای بدون دغدغه بنشینید و استراحت کنید و چند عکس معمولی بگیرید.

عکس ساقدوش ها و دسته گل هایشان


یک لوکیشن خاص بسازید و از ساقدوش های عروس و داماد عکس تکی بگیرید، هر یک از ساقدوش ها اخلاق و شخصیت منحصر به فردی دارند که شما به همان دلیل آن ها را دوست دارید و این شخصیت در عکس تکی از آن ها به خوبی نمودار است. از این عکس ها یک کلاژ تهیه کنید و این مجموعه را به عنوان هدیه برای تشکر از ساقدوش های عروس و داماد به آن ها بدهید، مطمئن باشید شگفت زده خواهند شد.


یک عکس اسپرت به همراه خانواده

این عکس زیبا به همراه خانواده خودتان، با پدر و مادر و خواهر و برادرتان، می تواند شادی امروز خانواده شما را به خوبی ثبت کند، البته به آقا داماد نیز پیشنهاد کنید این عکس را به همراه خانواده خود داشته باشد.



عکس سفره عقد و آینه و شمعدان

از عکاس خود بخواهید از جزئیات زیبای سفره عقد و هم چنین آینه و شمعدان شما عکس بگیرد و آن ها را به زیبایی ثبت کند.



عکس عروس در حال خوانده شدن خطبه عقد

در لحظه روحانی خواندن خطبه عقد، در حالی که تور زیبای عروس صورتش را پوشانده، وقتی با هزار امید و البته کمی نگرانی و اضطراب در دل به مرد رؤیاهایش بله می گوید، چه احساسی خواهد داشت؟! عکس ها به خوبی احساسات و شکوه لحظات را ثبت می کنند.



کودکان زیبا

خیلی زیباست که از کودکان زیبایی که لباس عروس و داماد پوشیده اند و در مراسم همراه شما هستند، عکس های زیبا بگیرید. وقتی بزرگ شدند، این عکس های زیبا عشق و علاقه شما را به آن ها نشان خواهد داد.



لحظات عاشقانه

این آلبوم عروسی شماست، اگر از عکاس خود انتظار دارید که از لحظات عاشقانه شما عکاسی کند، حتماً به او بگویید، می توانید نمونه ای از این عکس ها را به او نشان دهید تا با سلیقه شما آشنا باشد.



شادی بعد از گفتن بله عروس

این یکی از شادترین و زیباترین عکس ها در آلبوم شما خواهد بود، آن را از دست ندهید.



داماد بعد از خواندن خطبه عقد

چهره داماد بعد از گفتن بله و خواندن خطبه عقد، سرشار از احساس است، ثبت این لحظه را فراموش نکنید.



عکس گرفتن از لحظات خاص

اگر برای مراسم عروسی خود، برنامه یا اتفاق خاصی را تدارک دیده اید، مانند آتش بازی، پرواز کبوتران یا... زمان انجام آن را به عکاس خود بگویید تا به موقع آن ها را ثبت کند.




دکوراسیون و گل آرایی محل مراسم


جزئیات دکوراسیون و گل آرایی باغ یا تالار عروسی خود را فراموش نکنید.

میهمانان عزیز مراسم

از یکی از ساقدوش های خود بخواهید میهمانان و خصوصاً بستگان نزدیک شما مانند مادربزرگ و پدربزرگ ها، خاله و عموی عروس و داماد را به عکاس معرفی کند تا عکاس بتواند از آن ها در طول مراسم عکس هایی بگیرد. به این ترتیب پس از مراسم می توانید حال و هوای مهمانان جشن عروسی خود را ببینید و دریابید.

سند ازدواج

از لحظه امضای سند ازدواج خود عکس داشته باشید، این لحظه ای است که شما به طور رسمی با دنیای مجردی خداحافظی می کنید و متأهل می شوید.


اگر عروسی شما در باغ یا فضای باز برگزار می شود


پیشنهاد می کنیم از محل مراسم خود عکس هایی بگیرید که کل فضا و حال و هوای مکان را نشان دهد، این عکس ها می تواند عکس هوایی باشد.

میز شام عروسی

از عکاس جشن عروسی خود بخواهید جزئیات میز شام و غذا و پذیرایی مراسم را به خوبی ثبت کند.

گروه موزیک

از گروه موزیک مراسم خود عکس بگیرید تا ببینید گروهی که مهمانان شما را تمام شب به حرکات موزون واداشته چگونه بوده اند.


اولین رقص عروس و داماد

اولین رقص عروس و داماد، پر از عشق و احساس است، از عکاس جشن عروسی خود بخواهید این لحظه را برای شما ثبت کند.


پایان مراسم


در پایان ثبت لحظات پایانی مراسم، خداحافظی پر احساس عروس و داماد با پدر و مادرشان و رهسپار شدن به سوی خانه عشق و امیدشان را به خاطر داشته باشید تا جای این عکس ها و لحظات خاطره انگیز در آلبوم شما خالی نماند.

لباس نامزدی را اینطور انتخاب کنید

لباس نامزدی را اینطور انتخاب کنید

لباس نامزدی را اینطور انتخاب کنید


انتخاب لباس نامزدی شیک و ساده برای شما عروس خانم شاید کمی مشکل باشد ،اما اگر از اصولی که ما در اختیارتان قرار میدهیم استفاده کنید حتما انتخاب راحت و عالی خواهی داشت

 تحریریه نوعروس/مهناز جعفری: قطعا حضور در هر مجلسی برای یک خانم بدون داشتن لباس مناسب امکان پذیر نیست. حالا اگر این مجلس، جشن نامزدی یا عقد کنان باشد، حساسیت و اهمیت موضوع صد چندان می شود. جشن نامزدی و عقد از به یادماندنی‌ترین جشنها برای هر خانمی است که یاد و خاطره اش تا سالها در ذهن می ماند و اگر همانطور که دوست داشته برگزار شده باشد، با یاد آوری آن لبخندی گوشه لبش نقش خواهد بست. بنابراین برای چنین شب با شکوهی، زیباترین لباس هم باید انتخاب شود. فکر نکنید گران‌تر بودن یک لباس دلیل بر بهتر بودن آن است. مهمترین موضوع در انتخاب لباس، توجه به این نکته است که هر نوع مدل لباسی برای یک نوع بدن و چهره‌ مناسب است و شما باید لباس مناسب مراسم خودتان را پیدا کنید. ضمن اینکه باید به شرایط مراسم هم توجه کنید و لباستان مطابق با آن انتخاب شود. لباس نامزدی در واقع نوعی لباس شب است اما معمولا یا پرزرق و برق تر است و یا مدل پیچیده تری دارد. مگر اینکه شرایط مراسم اقتضا کند. (مثلا مراسم مختلط باشد و عروسی خانم در پوشیدن لباس دلخواه کمی محدودیت داشته باشد.) البته اگر قصد دارید لباس نامزدی تان را بعدها در مجالس دیگر هم بپوشید، می توانید آنرا ساده تر انتخاب کنید.

 پر زرق و برق یا ساده؟
در انتخاب لباس، اولین موضوعی که باید مورد توجه قرار دهید این است که آیا بعد از مراسم نامزدی، جشن عقد هم خواهید داشت یا اینکه با یک عقد محضری ساده، به ازدواجتان رسمیت می بخشید. دوم اینکه فاصله بین نامزدی و جشن عروسیتان چقدر است. اگر فقط جشن نامزدی خواهید داشت، دستتان برای انتخاب لباس بازتر است و می توانید یک لباس پر زرق و برق انتخاب کنید اما اگر جشن عقد هم در پیش دارید و یا اینکه فاصله چندانی بین جشن نامزدی و عروسی نیست، بهتر است از زرق و برق لباس نامزدی بکاهید.

رنگ سفید ممنوع!
در انتخاب لباس نامزدی فاکتورهای متعددی باید درنظر گرفته شود. اول از همه راجع به رنگ لباس تصمیم بگیرید. استفاده از رنگهای سفید، شیری ، نباتی روشن و کرم معمولا برای نامزدی توصیه نمی شود چون خیلی شبیه به لباس عروسی که معمولا در همین طیف است، به نظر خواهد رسید. به جای این رنگها ، چند دسته انتخاب دارید: بعضی ها رنگ سال را می پسندند و بعضی ها رنگهای روشن و ملایم مثل صورتی، گلبهی، آبی ، یاسی و ... . عده ای دیگر هم نظر کاملا متفاوتی دارند و رنگهای تند مثل قرمز، آبی نفتی، سبز کله غازی و ...را ترجیح می دهند. به هر حال هر کدام از این سه دسته را که انتخاب می کنید، توجه داشته باشید رنگی انتخاب کنید که با رنگ پوستتان تناسب داشته باشد. اگر دوست دارید بین لباس شما و همسرتان تناسبی وجود داشته باشد، مثلا رنگ پیراهن آقا داماد همرنگ لباس شما باشد یا رنگ کت و شلوارش تیره تر از لباس شما باشد، رنگی انتخاب کنید که به هر دویتان بیاید و پوشیدنش برای خانمها و آقایان برازنده باشد. بهتر است قید رنگهای فانتزی مثل سبز یا نارنجی فسفری را هم بزنید، درست است که چنین رنگهایی باعث درخشش شما در مجلس می شوند اما زود دلزدگی می آورند و آن لباس دیگر در هیچ مجلس دیگری برایتان قابل استفاده نخواهد بود. ضمن اینکه ممکن است در عکسها هم نمود جالبی نداشته باشد.

 

 پیراهن بهترین گزینه است
بعد از اینکه رنگ لباستان مشخص شد، به مدل انتخاب لباس می رسید. طیف انتخاب بین کت و دامن ، بلوز و دامن و پیراهن است. پوشیدن شلوار در مراسم نامزدی اصلا توصیه نمی شود. کت و دامن را هم در صورتی انتخاب کنید که مجلستان رسمی باشد یا اینکه مدل لباستان دخترانه و فانتزی باشد؛ در غیر این صورت آن را هم کنار بگذارید. ناسلامتی شما عروس هستید، نباید مثل خانم بزرگها باشید! بهترین انتخاب برای لباس نامزدی پیراهن یا بلوز و دامن است.

 انتخاب مناسب ترین مدل براساس هیکلتان
فرم بدن خود را در نظر بگیرید و سعی کنید لباسی انتخاب کنید که به زیباترین فرم بدن شما را نشان دهد و ایرادهای هیکلتان را بپوشاند. در عین حال استایل متناسب با همسرتان داشته باشید. به خاطر داشته باشید که لباس گشاد ،اندامتان را بزرگتر نشان می دهد و لباس خیلی تنگ باعث آزارتان می شود و شما را معذب می کند. مهمترین نکته این است که در لباس خود کاملا احساس راحتی کنید. به طور کلی دختران قد کوتاه برای انتخاب مدل لباس نامزدی خود بهتر است یک مدل لباس با کمر افتاده و بخشی روی کمر را انتخاب کنند زیرا این مدل لباس می تواند شما را از آنچه که هستید، بلندتر نشان بدهد. مدل لباس پرنسسی برای دختران قد کوتاه که درشت و چاق هستند، بسیار خوب است. مدل لباس و پیراهن های بزرگ و پف کرده می تواند برای دختران قدبلند موثر باشد. مدل لباسهای بسیار باریک و تنگ ممکن است شما را از آنچه که هستید نیز بلندتر نشان بدهد. برای ایجاد تعادل مناسب، یک پیراهن با دامن کلوش، اما نه خیلی پف و کلوش یا دامنی که جلوی صافی دارد و با پارچه تزئین شده یا پشت شلوغ و کارکرده ای دارد را انتخاب کنید.
مدل لباس با بالاتنه کوتاه و خط کمر بالا که با یک دامن به شکل خطی یا دامن راسته همراه شده باشد، بهترین انتخاب برای خانمهایی است که نیمتنه های بلند دارند. هر مدل دامن با کمر افتاده و بخشی بر روی کمر، که قسمت پایین بدن را زاویه دار کند، کمر را بلندترنشان می دهد. دامن هایی به شکل خطی، کمتر از دامن های پف کرده در کمر، به حجم کمر می افزایند و برای خانمهایی که نیم تنه کوتاه دارند، مناسبت ترند.

 

 

 کوتاه یا بلند؟
به شما پیشنهاد می کنیم که اگر لباس عروسیتان بسیار بلند یا دنباله دار است، لباس نامزدی خود را کوتاه یا میدی انتخاب کنید. اما از اعتدال خارج نشوید. قرار نیست ظاهری کودکانه داشته باشید بلکه وقار و متانت یک عروس خانم زیبا را حفظ کنید. چون در این مراسم، همه چشمها خیره به شماست. از تناسب لباس و کفش هم غافل نشوید. رنگ کفش، مدل و اندازه پاشنه آن را طوری انتخاب کنید که هم ظاهری شیک و متناسب با لباس داشته باشد و هم شما با آن بتوانید به راحتی حرکت کنید.
می توانید از مروارید، گل مصنوعی ریز ، سنگ های زیبا و حتی گل طبیعی هم برای تزیین لباس و موی خود استفاده کنید. به هر حال توجه به عنصر" ظرافت" را در انتخاب های خود فراموش نکنید.

تفاوت های لباس نامزدی و عقد
لباس مناسب برای جشن عقد کمی با لباس نامزدی متفاوت است. برای لباس عقد، بهتر است رنگ لباستان روشن باشد. معمولا نباتی، صورتی و آبی روشن کاربرد بیشتری دارند. به هر حال بازهم توصیه می شود از لباس سفید اجتناب کنید. دامن لباس عقد بهتر است بلند باشد و کمی پفی یا چین دار. در واقع چیزی بین لباس عروسی و لباس نامزدی. حریر و تور و گیپور از چیزهایی هستند که معمولا در لباس عقد کاربرد دارند. در مراسم عقد کنان می توانید از زیورآلات ظریف و سبک هم استفاده کنید اما خیلی زیاده روی نکنید. اگر دوست دارید می توانید دستکش تور بلند یا چتر توری هم همراه داشته باشید. 

برای تهیه لباس نامزدی یا عقد دو انتخاب در پیش دارید. یا لباس آماده و دوخته شده بخرید یا به یک مزون، سفارش دوخت مدل مورد نظرتان را بدهید. معمولا کسانی که می خواهند مطمئن باشند لباسشان شبیه لباس هیچ کس دیگری نیست، ترجیح می دهند سفارش دوخت لباس بدهند. برای انتخاب مزون می توانید به میرداماد، تجریش ، جمهوری و چهارراه امیر اکرم سر بزنید. برای خرید هم پاساژهای ونک، تندیس، میلاد نور و مغازه های چهارراه امیراکرم، کوچه برلن، امامزاده حسن و خیابان مفتح شمالی انواع و اقسام مدلها را ارائه می کنند. قیمت خرید لباس نامزدی و عقد امختلف است. البته اگر اهل برندپوشی باشید، می توانید سری هم به بوتیکهای معروف بزنید که در این صورت باید مبلغ بیشتری هزینه کنید. دوخت لباس هم معمولا گرانتر تمام می شود و هر چه مزون معروفتر یا مدل خاصتری را انتخاب کنید، هزینه بیشتری باید بپردازید. البته اگر برای خرید پارچه سراغ مغازه های خیابان زرتشت بروید، هزینه تان بیشتر می شود. بهتر است پارچه را از بازار بخرید و اگر مزون خاصی مدنظرتان نیست، از پارچه فروش آدرس چند مزون خوب را بگیرید که قیمت مناسبی داشته باشند. معمولا فروشنده ها به واسطه شغلشان خیاط های خوبی را می شناسند.

لباس عروس

لباس عروس مناسب شما کدام است؟


مراسم عروسی همیشه پر از جزئیات است و آنقدر نکات ریز دارد که گاهی عروس و دامادها ترجیح می‌دهند، برگزاری مراسم‌شان را به مرکز خدمات مجالس بسپارند. در اینجا تمام رموز یک مراسم عروسی کامل را برای شما می‌گوییم، از مراقبت‌های قبل از عروسی گرفته، تا چگونگی خریدها و انتخاب لباس و آرایش سر و صورت و... همه اینها نکات ریزی دارند که در این صفحات شما را با آنها آشنا می‌کنیم. برای  تمام نکات آرایشگری و انتخاب تور و تاج و مراقبت‌های قبل از عروسی از خانم پروانه دانایی، کارشناس آرایشگری راهنمایی گرفته‌ایم.

لباس دنباله دار یا ... ؟
پوشیدن لباس عروس با دنباله ای بلند به عوامل مختلفی مانند قد عروس خانم و محل عروسی وابسته است. استفاده از لباس عروس با دنباله بلند برای خانم‌های قد بلند مناسب است. اگر عروس خانم کوتاه قد لباس عروس با دنباله بلند بپوشد؛ ظاهرش طوری نشان می‌دهد که انگار در لباس عروس گم شده‌ است.

شاید لباس عروس با دنباله بلند جلوه‌ای بیشتر داشته‌ باشد ولی اگر از یک فرد باتجربه سوال کنید، به شما خواهد گفت لباس عروس با دنباله‌ کوتاه خصوصیات بهتری نسبت به دنباله بلند دارد. لباس عروس با دنباله کوتاه راحت و سبک است و قدم برداشتن و حرکت کردن با آن بسیار ساده‌تر است، منظور از دنباله کوتاه چیزی در حدود 60 تا 80 سانتی‌متر است.

علاوه بر آن استفاده از تور بلند که بر زمین کشیده می شود می‌تواند در عین‌حال که همان حس دنباله لباس را ایجاد می‌کند سختی کمتری هم داشته باشد چرا که اگر لباس با دنباله بلند می‌پوشید باید بعضی حرکت‌ها را آموزش ببینید، مثلا اگر خیلی سریع حرکت کنید و زیاد تغییر جهت بدهید، ممکن است دنباله لباس‌تان مانع حرکت شما شود و خدای ناکرده زمین بخورید.

نحوه انتخاب لباس عروس, لباس عروس مناسب

 


نکات طلایی انتخاب لباس عروس
اول از همه بودجه خود را برای خرید لباس عروس تعیین کنید. قبل از تعیین بودجه، هرگز سراغ لباس‌های گران قیمت نروید چون بعدا یا مجبور می‌شوید پول خیلی زیادتری خرج کنید یا از خرید خود راضی نخواهید بود.

مجلات مختلف عروس، مزون‌های لباس عروس، سایت‌های مخصوص عروسی و... همه را نگاه کنید تا یک ایده خوب در رابطه با لباس‌تان پیدا کنید. در قدم اول شما باید بدانید چگونه لباسی می‌خواهید: یک لباس کلاسیک یا مدرن آستین‌دار یا...

در این مرحله شرایط اتاق عقد خود را نیز در نظر بگیرید، یادتان نرود زمان و فصل عروسی شما نیز در انتخاب مدل لباس شما موثر است. اگر وقت دارید با یک طراح لباس خوب درباره اینکه چه مدل لباسی برای اندام ، چهره شما مناسب است، مشورت کنید.

قبل از اینکه به خیاط خود سفارش لباس عروسی دهید، حتما به همراه یک دوست یا مادرتان نمونه لباس عروس‌های خیاط را ببینید. حتما چه در مرحله پرو چه در مرحله انتخاب خیاط از نظرات فرد دیگری مثل مادر یا دوست مشورت بخواهید.

هنگام انتخاب لباس مدل‌های مختلف را حتما پرو کنید؛ ممکن است مدلی را که فکر می‌کنید به شما نمی‌آید، وقتی می‌پوشید فوق‌العاده زیبا باشد.

در تصمیم‌گیری به هیچ وجه عجله نکنید. اگر از لباسی خوش‌تان آمد، برای خرید آن عجله نکنید. بهتر است یک یا 2 روز درباره آن فکر کنید و بعد لباس را بخرید.

اگر لباس ایده‌آل خود را پیدا کردید و خریدید به هیچ وجه دیگر لباس‌ها را پرو نکنید. بعد از خرید لباس می‌توانید به سراغ خرید کفش و... بروید.

کدام لباس بیشتر به شما می‌آید؟
اگر بازوها و سرشانه‌های بزرگ و قطوری دارید، نباید لباس مدل دکلته را سفارش دهید. در عوض لباس‌تان یا آستین کوتاه یا آستین حلقه‌ای باشد.

نحوه انتخاب لباس عروس, لباس عروس مناسب


اگر می‌خواهید ظاهر بهتری داشته باشید بهتر است از مدل ماهی استفاده کنید.

نحوه انتخاب لباس عروس, لباس عروس مناسب


اگر می‌خواهید بالاتنه‌تان را کلا جمع‌وجورتر کنید و ظریف‌تر به نظر برسید باید لباسی با نیم‌تنه گن شکل و تنگ و دامنی را که از کمر پف‌دار است، برگزینید.

نحوه انتخاب لباس عروس, لباس عروس مناسب


اگر سلیقه شما در هیچ یک از دسته‌های بالا قرار نمی‌گیرد، بهتر است سراغ این مدل ساده و کشیده بروید، زیرا بر بیشتر اندام‌ها می‌نشیند و ظرافت یک عروس را نشان می‌دهد.

 

نحوه انتخاب لباس عروس, لباس عروس مناسب


چک لیستی برای تبدیل شدن به یک عروس زیبا
دوهفته قبل:
اگر می‌خواهید برای عروسی برنزه کنید به هیچ عنوان از یک یا 2 روز  قبل شروع نکنید چرا که در روز عروسی رنگ پوست نارنجی و مصنوعی جلوه خواهد کرد. باید برنزه کردن را از 2هفته قبل شروع کنید.

یک هفته قبل:
از چند روز قبل از مراسم میوه‌ و سبزیجات زیاد بخورید و دور غذاهای چرب و شیرینی و پرادویه و چیپس و پفک را از یک ماه قبل خط بکشید، این غذاها پوست را کدر و خسته و تیره و جوش‌دار می‌‌کند.

برای شست‌وشوی موهای خود از آب ولرم استفاده کنید چون آب داغ منجر به از بین رفتن چربی حفاظتی موها که باعث حفظ نرمی و انعطاف آنهاست می‌شود.

چای سبز بنوشید، گوجه‌فرنگی، هندوانه، ماهی، توت‌فرنگی، توت سفید، توت قرمز، تمشک، بروکلی، گریپ‌فروت، انار، اسفناج، لبنیات کم‌چرب، هویج، تخم‌مرغ، گردو، حبوبات، پرتقال و برنج قهوه‌ای را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

از چند روز قبل از مراسم آب زیادی بخورید تا پوست‌تان شفاف‌تر و بشاش‌تر شود و حتما از نرم‌کننده پوست استفاده کنید.

3 تا 7 روز قبل:
در این روزها به سراغ پاکسازی عمقی پوست نروید، یک پاکسازی ساده (لایه‌برداری سطحی) می‌تواند به از بین بردن جوش‌های سرسیاه کمک کند و علاوه بر اینها کدری پوست را هم کاهش ‌دهد.

روز قبل:
سعی کنید روز قبل را بیرون از منزل سپری نکنید و بیشتر استراحت کنید، همچنین شب زودتر از همیشه به تختخواب بروید و با موسیقی‌های ملایم استرس‌های خود را کاهش دهید.

شب قبل:
حتما با مشورت پزشک از داروی ضد حساسیت استفاده کنید تا  بدن حساسیت‌پذیری کمتری پیدا کند و اگر حین آرایش بر اثر اشتباه مقداری از مواد آرایشی مثل مداد یا ریمل وارد چشم شوند چشم‌ها قرمز نشوند. علاوه بر اینها در آخر مراسم هم احتمال کمتری دارد که چشم‌ها به دلیل خستگی قرمز شوند.

یک یا دو روز قبل:
این کارها را می‌توانید انجام دهید:

      اپیلاسیون
      اصلاح صورت
      برداشتن ابروها
      رنگ ابرو
      ناخن (مانیکور و پریکور) و کلا طرح ناخن و...

حلقه ازدواج

در خرید حلقه ازدواج دقت کنید!!!

نکاتی برای خرید حلقه ازدواج و نامزدی یکی از بخش های مهم مراسم ازدواج است. اگر چه این بخش ساده به نظر می رسد اما اگر در این خرید نکاتی را رعایت نکنید بعد ها از این انتخاب خود ناراضی باشید.این مطلب به شما کمک خواهد کرد تا در انتخاب و خرید حلقه ازدواج راحت تر و بهتر عمل کنید.حلقه ازدواج

حلقه ازدواج

 فرق حلقه با انگشتر را بدانید

 
از همان اول کار دنبال انگشترهای بزرگ و پرنگین نباشید. آنها حلقه به شمار نمی آیند. حلقه خیلی ظریف است و روی آن یک ردیف نگین و یا یک نگین درشت کار شده است. شما حتی می توانید یک حلقه طلایی ساده را به عنوان حلقه ازدواج تان انتخاب کنید. بعدا می توانید برای جشن ازدواج یک انگشتر پرنگین را برای روی حلقه ازدواج تان بخرید. دقت کنید که حلقه و انگشتر شما باید با یکدیگر هماهنگی رنگ و جنس داشته باشند.
 

حلقه تان را سفارش بدهید

 
اگر مثل خیلی از زوج ها  نسبت به رنگ و شکل حلقه ازدواج تان حساس هستید و مدل های موجود در بازار را نمی پسندید، می توانید یک مدل حلقه ازدواج را که می پسندید پیدا کنید و یک جواهرسازی معتبر پیدا کنید و از او بخواهید عین آن حلقه را برایتان بسازد. دقت کنید حتما مهم است جواهرساز شما در این کار متبحر باشد و حلقه شما را دقیقا با همان ظرافت مورد نظرتان بسازد.
 

حلقه های جفت بخرید

 
بعضی سلیقه ها معمولا دنبال حلقه های یک جور برای عروس و داماد نمی گردند چون در این صورت چون حلقه ها جفت هستند، حلقه عروس کمی مردانه و حلقه داماد کمی خصوصیات زنانه خواهد داشت ولی اگر شما به دنبال یک حلقه زنانه باشید، می توانید آن را خیلی ظریف و زنانه انتخاب کنید.

آرایش عروس

مدل موی عروس


مدل موی عروس، برای دختر خانم هایی که به دنبال تفاوت برای روز عروسی شان هستند از اهمیت زیادی برخوردار است و مهم ترین بخش مراسم عروسی است . برای انتخاب مدل آرایش عروس متناسب با چهره ، نوع لباستان، سن وسال خودتان و آقای داماد و قد آقای داماد تصمیم بگیرید .


آرایش عروس


آرایش عروس ، هر سال با سال های قبل متفاوت است . برای آنکه بهترین مدل شینیون و میکاپ عروس را داشته باشید توصیه میکنیم حتما نمونه های بدون رتوش و واقعی مدل آرایش عروس سالن های زیبایی را از نزدیک ببینید و سپس تصمیم بگیرید . بعد از آنکه مدل میکاپ دلخواهتان را پسندیدید از آرایشگرتان بخواهید برای مدل مو و میکاپ روز عروسی برایتان تست انجام دهد . چون مدل موی عروس در آلبوم های آماده سالن های زیبایی ممکن با جنس موی شما سازگار نباشد و در روز عروسی راضیتان نکند .


 


مدل آرایش عروس


مدل آرایش عروس باید با چهره شما تناسب داشته باشد .علاوه بر آنکه شما را زیباتر از همیشه نشان میدهد ، نباید آنقدر چهره شما را تغیییر دهد که تبدیل به فرد دیگری شوید . حتما از آرایشگرتان در مورد جنس لوازم آرایشی که برای آرایشتان استفاده میکند سوال کنید . آرایشگر ماهر میتواند با توجه به تناژ رنگ پوست و چهره شما بهترین میکاپ را برای شما انجام دهد تا در خاص ترین روز زندگیتان بدرخشید . حتما میدانید که میکاپ عروس انواع مختلفی دارد ؛ از مدل های لایت و اروپایی تا مدل میکاپ عروس های ترک و خلیجی . آرایش صورت عروس باید بر اساس مدل مورد پسند شما و توانایی ارایشگر برای انجام کامل و بی نقص مدل آرایش چشم و شینیون مو باشد . برای نتیجه بهتر حتما مدل های مختلف آرایش عروس سالن زیبایی مورد نظرتان را ببینید .



منبع: آرایش عروس